Release 22-03-2019Sekiro: Shadows Die Twice is an upcoming action-adventure game played from a third-person view. Although compared to FromSoftware's Souls series, the game features no role-playing game elements, such as character creation, classes, and equipment upgrades, as well as having no multiplayer elements. Rather than attacking to whittle an enemies' health points, combat in Sekiro revolves around using a katana to attack their poise and balance instead, which eventually leads to an opening that allows for single killing blow. The game also features stealth elements, with players able to immediately eliminate enemies if they can get in range undetected. In addition, the player character has the ability to use various tools to assist with combat and exploration, such as a grappling hook and torch. If the player character is defeated, they will be revived on the spot if they have enough resources to allow it.
Sekiro: Shadows Die Twice
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4580
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
Sekiro: Shadows Die Twice
14 jun 2018, 21:34
Laatst gewijzigd door Gewoon Arno op 12 mar 2019, 22:07, 2 keer totaal gewijzigd.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4580
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4580
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
22 jul 2018, 10:14
https://www.gamespot.com/articles/sekir ... 0-6459943/Sekiro: Shadows Die Twice Is Even More Difficult Than Dark Souls Or Bloodborne, From Software Says
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4580
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4580
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
22 aug 2018, 12:42
Ja maar hij is getrouwd met een Japanse geloof ik en heeft ook de BB official guide geschreven dus ik neem aan dat hij de taal spreekt.
Maar het speelt dus niet zoals Souls, had het wel verwacht. Zal bikkelen worden, ik zie daar stances, posture en shit. Mijn simpele dodge/attack/repeat speelstijl zal moeten aangepast worden maar voor een FROM game gaan we dat doen, had ik geen zin in bij Nioh.
Maar het speelt dus niet zoals Souls, had het wel verwacht. Zal bikkelen worden, ik zie daar stances, posture en shit. Mijn simpele dodge/attack/repeat speelstijl zal moeten aangepast worden maar voor een FROM game gaan we dat doen, had ik geen zin in bij Nioh.
09 mar 2019, 15:43
Zeker kijken (15 min) als je eindelijk een goed beeld wil van wat de game eigenlijk is, wat spoilers maar niets bijzonder.
Dit gaat heerlijk lastig worden want dodge + attack lijkt je niet al te ver te brengen hier in tegenstelling tot souls.
Was niet meteen overtuigd van de setting maar nu toch wel hoor, die atmosfeer is weer geweldig en heb al wat creepy stuff gezien ook ergens anders.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4580
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
21 mar 2019, 18:22
Reviewscores zijn uitstekend, hoop dat hij lastiger is dan soulsborne maar ik lees niets! Het zou wel een bitchslap zijn voor het grootste deel van de spelers want er is geen MP en dus geen summon easy mode.
Performance is weer shit natuurlijk, 1800p voor pro/x en een unlocked framerate van 30 - 50 ofzo, geef dan toch de optie voor een 30 lock of 1080p/~60 maar neen hoor. Ik had gehoopt dat Activision een meerwaarde had kunnen zijn voor de tech maar ijdele hoop blijkbaar. Nu ja, BB en DS3 waren gewoon speelbaar dus op zich geen probleem maar het is gewoon jammer want het kan beter maar het boeit ze niet.
Performance is weer shit natuurlijk, 1800p voor pro/x en een unlocked framerate van 30 - 50 ofzo, geef dan toch de optie voor een 30 lock of 1080p/~60 maar neen hoor. Ik had gehoopt dat Activision een meerwaarde had kunnen zijn voor de tech maar ijdele hoop blijkbaar. Nu ja, BB en DS3 waren gewoon speelbaar dus op zich geen probleem maar het is gewoon jammer want het kan beter maar het boeit ze niet.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4580
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
21 mar 2019, 18:48
Er zijn weer die framepacing issues ook, vraag me niet om het uit te leggen maar ik voel dat wel gewoon, een Horizon op 30 is hoe het zou moeten zijn. En dat is ook geen onoverkomelijk probleem, andere devs hebben dat wel kunnen fixen met een patch. Dat is nu al BB/DS3 en deze nu ook.
Maar als je een from game speelt boeit het na 2 min eigenlijk niet meer omdat de gameplay en de intensiteit de bovenhand neemt. Toch moet het aangekaart worden want zo'n DS1 en Scholar remasters spelen gewoon beter. En de graphics op zich boeien mij ook niet echt, dat mag nooit de prioriteit zijn en zeker niet bij Sekiro die meer action gericht is, Nioh deed dat wel goed dacht ik.
Maar als je een from game speelt boeit het na 2 min eigenlijk niet meer omdat de gameplay en de intensiteit de bovenhand neemt. Toch moet het aangekaart worden want zo'n DS1 en Scholar remasters spelen gewoon beter. En de graphics op zich boeien mij ook niet echt, dat mag nooit de prioriteit zijn en zeker niet bij Sekiro die meer action gericht is, Nioh deed dat wel goed dacht ik.
- Gewoon Arno
-
Big Baller
- Berichten: 4580
- Lid geworden op:
- 16 jul 2017, 00:04
24 mar 2019, 21:39
Morgen maak ik er echt wel even tijd voor, liep vannacht weer in de Tetris 99 val.
Dat era topic vol salty tears is heerlijk.
Dat era topic vol salty tears is heerlijk.
Throwing the towel at the Genichiro rematch. He's absolutely beyond my reflexes (and most importantly, my patience). Even if I could beat him, I just don't enjoy the experience of throwing myself at a wall for hours until I memorize all these patterns and condition my body to react to them with such ridiculously tight timings.
I expected something more Tenchu and less Souls out of this game. Not gonna lie, I'm pretty mad I spent 70 euros on a game I absolutely cannot complete, and Sony's shit-ass refund policy has never stung more than now. I know it's not the game's or FromSoft's fault that I suck, but put yourself in my shoes. Feels pretty shit having wasted my money like this.
To everyone who has the reflexes, skill, patience and dedication, I hope you had/have fun with Sekiro. It's a hell of a game if this is your jam.
I'd love it if Activision pressured From into patching in a filthy casual mode for people like me but I'm not holding my breath.
- Rick Raptor
- Berichten: 401
- Lid geworden op:
- 28 jul 2017, 12:56
25 mar 2019, 08:42
De reddit zit ook vol met salt wat dat betreft.
Toegegeven, vooral het begin van de game voelt alsof je tegen een betonnen muur aanrent. De game doet weinig om de moeilijkheidsgraad zorgvuldig op te schroeven - je wordt gelijk in elkaar gestampt door zelfs normale mobs. Toch, de game is open en heeft genoeg speelstijlen om je daar voorbij te brengen, en daarna is het gewoon een kwestie van skills krijgen. Want het is welzeker een FromSoft game - vraag me af waarom die dude Tenchu verwachtte.
Al is Genichiro zeker een bitch. Ik zit zelf ook nog op hem vast.
Toegegeven, vooral het begin van de game voelt alsof je tegen een betonnen muur aanrent. De game doet weinig om de moeilijkheidsgraad zorgvuldig op te schroeven - je wordt gelijk in elkaar gestampt door zelfs normale mobs. Toch, de game is open en heeft genoeg speelstijlen om je daar voorbij te brengen, en daarna is het gewoon een kwestie van skills krijgen. Want het is welzeker een FromSoft game - vraag me af waarom die dude Tenchu verwachtte.
Al is Genichiro zeker een bitch. Ik zit zelf ook nog op hem vast.
25 mar 2019, 09:47
Het is voornamelijk ook weer de patronen van je tegenstanders leren. Maar soms word je wel gewoon fucked door de idiote camera (of je verliest ineens je lock-on), blijf je haken achter grassprieten of zijn de odds gewoon oneerlijk (mini-boss met vijf gunmen om zich heen bijvoorbeeld).
En ja, de bazen zijn ongenadig moeilijk.
En ja, de bazen zijn ongenadig moeilijk.
As easy to stop as it is to comprehend.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten