Laatst Gespeelde Game

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3925
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

05 mei 2024, 20:16

SB is ook niet heel makkelijk hoor. Het is wel genereus met supply camps en je verliest geen progressie als je doodgaat maar bepaalde bosses haal je niet in 1x tenzij je behoorlijk adept bent. Je kunt wel heel veel customizen, ook on screen prompts voor parries en evasions, of Story mode die erg eenvoudig is.

Ik heb Eidos 7 in NG+ Hard mode gecleared in Stellar Blade. Zo moet je dus een NG+ doen. Je kunt je attack, health en beta energy verder verhogen en de gear en exospines die daar droppen hebben betere stats. En de costumes zijn andere versies. De skill tree breidt ook wat verder uit met unieke skills.

Wel voelt Hard mode niet echt moeilijker op een cleared save, eigenlijk makkelijker dan fresh normal, omdat je alles al hebt.

System Shock is ook een game die ik graag wil spelen. Eindelijk is ie er dan.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1979
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

06 mei 2024, 11:38

System Shock zeker! Al sinds het origineel op PC, toen Nuclear Goat me op GSX erop wees niet te komen praten over fps zolang je SS niet had gespeeld.

Maar zoveel games die ik nog wil spelen. Elden Ring begint nu ook eindelijk te kriebelen na Tunic, maar denk dat de PS5 Pro het straks wel beter gaat draaien. Daar wacht ik dan nog mee.

Zijn er überhaupt PS5 Pro geïnteresseerde hier? Ik kijk er wel naar uit!
Afbeelding

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3925
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

06 mei 2024, 16:49

Ligt aan het design en de voordelen. Het is niet dat er iets gelijk aan een 4K TV norm gepusht wordt nu. De PS4 Pro was wel logisch omdat je met een 1080p device zat terwijl 4K de nieuwe standaard werd of al was.

Software zou eigenlijk juist moeten downscalen. Waar het heen gaat met AAA, de budgetten ervan en tijd die het kost om ze uit te brengen is niet goed. Waar is Naughty Dog bijvoorbeeld mee bezig? De PS5 is dadelijk 4 jaar oud. Dat is natuurlijk absurd aangezien het een console is die erg efficient zou zijn.

Daarnaast vind ik de in het westen gemaakte high end games die het meest uit een Pro gaan halen eigenlijk niks meer aan. Vol met bloat, politieke agendas, Sweet Baby Inc. propaganda en uglified characters. Not to mention de bijna krankzinnige GaaS push.

Ik raad liever Stellar Blade, Infinite Wealth, Rebirth of Unicorn Overlord aan. Dit zijn gewoon games.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4580
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

07 mei 2024, 19:51

Heb vooralsnog totaal geen behoefte om de Pro in huis te halen. Wat Dural zegt, deze gen is bedroevend en die extra horsepower zal nauwelijks verschil maken.

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1979
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

08 mei 2024, 10:57

Ik verwacht wel wat van Sony's eigen machine learning AI straks in de Pro. Als het de huidige library kan upgraden, waardoor de keuze tussen performance en quality zou vervallen, dan ben ik wel tevreden. Sowieso de beste versie van GTAVI straks, zou voor mij al voldoende zijn. Daar gaat zeker wel weer 150 uur inzitten.
Een VR upgrade erbij zou ook wel nice zijn, maar helaas lijkt het erop of ze dat een beetje aan het wegmoffelen zijn.
Een kers op de taart zou PS3 games native kunnen draaien zijn.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Paus
Lv3
Berichten: 153
Lid geworden op:
25 dec 2017, 13:54

Re:

08 mei 2024, 18:35

Shadow schreef:
30 mar 2024, 17:03
No More Heroes 2: Desperate Struggle

Bij nu bij de finale, echt deze game na het origineel is zo'n gigantische stap terug. Die mini games, de gevechten, de overworld (of gebrek daar aan), echt alles is zo'n gigantische stap terug tot het punt het de game legit gewoon stront is. Hopelijk is 3 een stuk beter :')
Werkelijk? De minigames in NMH1 waren ontzettend saai, die NES-achtige games vond ik veel beter. Het nieuwe vechtsysteem was imo wel prima, vooral met die twee katana's.

De rest was inderdaad een flinke stap terug. Soundtrack, characters, verhaal etc.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4580
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

09 mei 2024, 17:52

Na Dark Forces ook maar gelijk Powerslave uitgespeeld. Als de Turok games een inspiratiebron nodig hadden dan is het deze wel, zelfs op het eind met bugs en space shit.

Gebruikersavatar
R-Type
Lv7
Berichten: 3925
Lid geworden op:
18 jul 2017, 14:47

11 mei 2024, 14:25

Powerslave Exhumed? Geweldige game is dat. Het is geen Doom clone, maar eerder een first person metroidvania achtige game waarin je ook terug kunt of moet naar vorige levels met nieuwe abilities. Ik vond het platformen zelfs heel goed voor een FPS.

Anyway,

Dragons Dogma 2

Ik ben door Hi Fi Rush heen (leuke game, lekkere vibe), en eindelijk DD2 gekocht. DD2 kon wel eens mijn GOTY gaan worden, maar ik ben nog niet ver genoeg. Echter ben ik fan van wat ik tot nu toe heb gespeeld; Verouderd, janky, geen online co-op. De game is dus exact zoals DD1 op PS360, maar dan wel veel mooier en groter. Er is geen online co-op, dus geen irritante spelers die lopen te janken of cheaten. Je hebt gewoon AI helpers, en die kun je de afgrond in drukken, wegsturen, of volstoppen met je loot zodat je zelf niks weegt. Doet ie bijdehand? Enkeltje ravijn. Heerlijk toch? En doordat er geen laadtijden zijn, stap je direct een rift in en neem je een andere pawn.

De 30fps vind ik ook niet storend. Dit is een vrij trage game, en een 60fps had ongetwijfeld ten koste gegaan van de graphics. DD2 moet het hebben van de vistas, effecten en sfeer.

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4580
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

12 mei 2024, 10:00

30fps? Thats a no from me dawg

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1979
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

15 mei 2024, 08:15

En Senua’s Saga: Hellblade II dan?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Oversoul
Lv6
Berichten: 1309
Lid geworden op:
20 jul 2017, 06:54

15 mei 2024, 20:37

Had Arno z'n Xbox niet verkocht
Switch FC SW 7416-1174-5034

Gebruikersavatar
Gewoon Arno
Big Baller
Lv7
Berichten: 4580
Lid geworden op:
16 jul 2017, 00:04

16 mei 2024, 05:57

Die game is slowpaced. En top tier UE5. En gratis

Gebruikersavatar
SmartTies
Master Cheese
Lv6
Berichten: 1979
Lid geworden op:
13 jul 2017, 17:57

16 mei 2024, 08:47

Ik ga 'm zeker testen, maar geen hoge verwachting ervan. De eerste vond ik ook tergend saai.

Ben nu met de Dead Space Remake bezig. In tegenstelling tot de Resident Evil remakes voelt dit gewoon als het origineel en heeft het er voor mij altijd zo uitgezien. Deze was voor mij niet nodig geweest. Mede omdat ik deel 2 al een pak beter vond.
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten